ΣΥΓΧΡΟΝΗ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΑΣΤΡΟΛΟΓΙΑ
Θέλετε να αντιδράσετε στο μήνυμα; Φτιάξτε έναν λογαριασμό και συνδεθείτε για να συνεχίσετε.
ΣΥΓΧΡΟΝΗ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΑΣΤΡΟΛΟΓΙΑ

Παιδιά είμαστε της Γης και του αστερόεντος ουρανού... Το μονοπάτι προς την αυτογνωσία!
 
ΦόρουμΦόρουμ  ΑρχικήΑρχική  ΗμερολόγιοΗμερολόγιο  Συχνές ΕρωτήσειςΣυχνές Ερωτήσεις  ΑναζήτησηΑναζήτηση  Ομάδες ΜελώνΟμάδες Μελών  ΕγγραφήΕγγραφή  ΣύνδεσηΣύνδεση  

 

 ΑΣΤΡΟΛΟΓΙΚΟ - ΑΣΤΥΝΟΜΙΚΟ ΚΟΥΙΖ: "ΕΓΚΛΗΜΑ ΣΤΟ ΑΚΡΟΓΥΑΛΙ"

Πήγαινε κάτω 
ΣυγγραφέαςΜήνυμα
Site Admin
Διαχειριστής
Διαχειριστής
Site Admin


Αριθμός μηνυμάτων : 162
Ημερομηνία εγγραφής : 15/06/2023
Τόπος : Αθήνα

ΑΣΤΡΟΛΟΓΙΚΟ - ΑΣΤΥΝΟΜΙΚΟ ΚΟΥΙΖ: "ΕΓΚΛΗΜΑ ΣΤΟ ΑΚΡΟΓΥΑΛΙ" Empty
ΔημοσίευσηΘέμα: ΑΣΤΡΟΛΟΓΙΚΟ - ΑΣΤΥΝΟΜΙΚΟ ΚΟΥΙΖ: "ΕΓΚΛΗΜΑ ΣΤΟ ΑΚΡΟΓΥΑΛΙ"   ΑΣΤΡΟΛΟΓΙΚΟ - ΑΣΤΥΝΟΜΙΚΟ ΚΟΥΙΖ: "ΕΓΚΛΗΜΑ ΣΤΟ ΑΚΡΟΓΥΑΛΙ" EmptyΠεμ Ιουλ 27, 2023 3:49 pm

"ΕΓΚΛΗΜΑ ΣΤΟ ΑΚΡΟΓΙΑΛΙ"

"Τα φώτα της βίλας ψηλά πάνω από το σκοτεινό ακρογιάλι λαμπύριζαν γιορτινά, δημιουργώντας ένα παράξενο κοντράστ με το θέαμα που εξελισσόταν καμιά 50αριά μέτρα από κάτω τους. Σκοτεινές μορφές ανθρώπων στέκονταν ακίνητες γύρω από μία χλωμή υδραργυρένια αναλαμπή, σαν να έκαναν μία μυστική τελετή. Στα πόδια αυτών των ανθρώπων κείτοταν το σώμα ενός άντρα.

Ο επιθεωρητής Γεράσιμος Καλαχάνης παραμέρισε κάποιους αστυφύλακες που στέκονταν μπροστά του και παίρνοντας ένα φακό στα χέρια του έσκυψε στο γυμνό, πλαδαρό σώμα που μόλις πριν από λίγο είχαν σύρει έξω από τη θάλασσα. Οι ομόκεντρες κίτρινες δέσμες του φακού σάρωσαν το προφίλ αυτού του άντρα που είχε παγώσει σε έναν μορφασμό αποτροπιασμού. Ήταν ένας άντρας γύρω στα 50 και κάτι, με το αριστερό του μάγουλο ακουμπισμένο στα βότσαλα. Τα βαμμένα του μαλλιά  ήταν βρεγμένα και απλώνονταν στα βότσαλα σαν κρόσια από χαλί. Ακόμη και έτσι όμως η διατομή αυτού του προσώπου του ήταν γνώριμη του επιθεωρητή, ήταν μία διατομή που είχε καταγραφεί πολλές φορές στην οθόνη της τηλεόρασης του και στις φωτογραφίες των εντύπων που ξεφύλλιζε (η περιοχή που υπηρετούσε ήταν κοσμοπολίτικη και λίγο από υπηρεσιακό ενδιαφέρον λίγο από καθαρή περιέργεια ο Καλαχάνης ενημερωνόταν τακτικά για τη ζωή των επωνύμων). Ήταν ο διάσημος σχεδιαστής Ζαν Αντουάν!

Λίγο πιο μακριά από το πτώμα ένας αστυφύλακας είχε βρει παρατημένη μια κελεμπία, ένα εξεζητημένο σλίπ και δύο σανδάλια, προφανώς του Ζαν Αντουάν. Ένα νεαρό ζευγάρι που είχε έρθει εδώ για να κάνει νυχτερινό μπάνιο βρήκε πνιγμένο στη θάλασσα τον Αντουάν και ειδοποίησε την αστυνομία. Έμοιαζε σαν ένα κοινό ατύχημα ή σαν αυτοκτονία... Κάτι όμως δεν έπειθε τον Καλαχάνη...

Ο επιθεωρητής βρήκε στα βράχια ένα μονοπάτι και άρχισε να ανηφορίζει προς τη βίλα. Έτσι που την έβλεπε να λαμπυρίζει χαρούμενα ενώ το αφεντικό της κειτόταν κάτω νεκρό του φάνηκε να εκπέμπει μία οδυνηρά ανυποψίαστη αθωότητα. Βγήκε τελικά σε μία μεγάλη πισίνα φωτισμένη από υπόγειους προβολείς και κατευθύνθηκε απέναντι, σε ένα μεγάλο δωμάτιο όπου ήταν συγκεντρωμένος πολλής κόσμος. Ο Ζαν Αντουάν έκανε εκείνη την ημέρα ένα από τα συνηθισμένα του πάρτι και είχε φέρει εκλεχτούς καλεσμένους. Οι δύο «φουσκωτοί» έξω από την πόρτα τον προϊδέαζαν ότι μέσα ήταν κάποια σημαίνοντα πρόσωπα. Μπαίνοντας αναγνώρισε όρθιους τον γνωστό βιομήχανο Αργυρίου και την κοσμική γυναίκα του που μιλούσαν με τον αρχιφύλακα - βοηθό του. Τους συστήθηκε. Δίπλα είδε τον διάσημο καλλιτεχνικό μάνατζερ Σαββίδη που χάιδευε τα μαλλιά της καινούργιας συντρόφου του Φαίδρας, μίας σπουδαίας ηθοποιού που ανέκαθεν άρεσε στον Καλαχάνη αλλά που τελευταία είχε λιγάκι χαθεί. Ένα μάλλον απροσδόκητο βουβό δάκρυ που έτρεχε στο πρόσωπο της την έκανε ακόμη πιο ερωτική... Τους συστήθηκε και τη στιγμή που έπιανε το χέρι της Φαίδρας πρόλαβε να συλλάβει στα μάτια της μία σπίθα ερωτικής ανταπόκρισης.

Για φαντάσου… είπε μέσα του κολακευμένος ο επιθεωρητής. Παραπέρα καθόταν ο ηθοποιός Βαλμάς που είχε γίνει τηλεοπτική φίρμα τελευταία και είχε μια λάμψη θρασύτητας στο βλέμμα του. Έπαιζε τον αστυνομικό στην τηλεόραση και ίσως να νόμιζε και τώρα ότι έκανε κάποιο γύρισμα! Στο πεζούλι στο τζάκι καθόταν, προσφέροντας σε δημόσια θέα τα πανέμορφα πόδια της, το γνωστό μανεκέν Πάμελα. Έμοιαζε να είναι αλλού και μονολογούσε κάτι σα νανούρισμα. Δίπλα της, με χαμένο επίσης βλέμμα, ο σύνοδός της το μοντέλο Μισέλ. Σε μία κουνιστή πολυθρόνα καθόταν έναν εντυπωσιακά όμορφος και αστραφτερός ξανθός νέος, ντυμένος με άσπρο λινό κουστούμι. Αυτός έχει σίγουρα στοιχεία Λέοντα και Ζυγού σκέφτηκε ο επιθεωρητής, που ασχολιόταν κρυφά με την αστρολογία. Ο αρχιφύλακας Πουλάκης, ο βοηθός του, τον ενημέρωσε ότι επρόκειτο για τον Ιάσονα, τον μόνιμο συνοδό τελευταία του Ζαν Αντουάν.

Δίπλα στον Ιάσονα καθόταν ο λογιστής του μακαρίτη, ο Βασιλείου, ένας σκληρόπετσος μουστακαλής καραφλός άντρας που είχε έρθει το πρωί από την Αθήνα. Ο Πουλάκης είχε ανακρίνει ήδη το προσωπικό (τον αγουροξυπνημένο μάγειρα που στεκόταν παραδίπλα -ήταν ήδη περασμένες τέσσερις- και τις δύο υπηρέτριες. Ο αλλοδαπός κηπουρός έλειπε στην πόλη). Κανένας τους δεν είχε δει κάτι το ύποπτο. Του είπαν, όμως, ότι στη διπλανή βίλα είχε έρθει πρόσφατα ο σχεδιαστής Φάκας. Ήξερε, από τα έντυπα κοινωνικού σχολιασμού που διάβαζε, ότι ανάμεσα στον Ζαν Αντουάν και στον Φάκα υπήρχε θανάσιμο μίσος. Ο Φάκας ξεκίνησε σαν μαθητευόμενος του Ζαν Αντουάν και για ένα διάστημα ήταν εραστές μέχρι που κάποια στιγμή ο μαθητής «πούλησε» τον δάσκαλο του και έκανε δική του καριέρα. Ο Φάκας έμοιαζε εκείνη τη στιγμή να είναι ο υπ΄ αριθμόν ένα ύποπτος. Ύποπτος όμως ήταν και ο κηπουρός που απουσίαζε. Ύποπτος ήταν και ο Ιάσων. Οι αντιζηλίες σε ένα ζευγάρι μπορούν να οδηγήσουν σε ακραίες πράξεις. Όλοι τους λίγο πολύ ήταν ύποπτοι. Στους ανθρώπους αυτού του επιπέδου παίζονται πολλά θανάσιμα παιχνίδια που έχουν να κάνουν με το χρήμα, με την εξουσία, το σεξ, τις ουσίες... Ήταν μια πολύπλοκη υπόθεση που ένιωσε ότι δεν θα λυνόταν εκείνη τη στιγμή. Έδωσε μερικές τελευταίες οδηγίες στον βοηθό του και κατευθύνθηκε προς το αυτοκίνητο του.

Είχαν περάσει αρκετές ημέρες από τον πνιγμό του Ζαν Αντουάν ο οποίος είχε συγκλονίσει όλη την Ελλάδα, μια και ο ιατροδικαστής είχε αποφανθεί ότι τον σχεδιαστή κάποιος τον είχε στραγγαλίσει! Τα κανάλια έβγαζαν συνέχεια αυτή σαν πρώτη είδηση. Ο Καλαχάνης αισθανόταν μία τρομερή πίεση από όλα αυτά. Από την άλλη όμως ήταν τέτοια η φύση του που λειτουργούσε καλύτερα όταν οι συνθήκες γύρω του γινόταν ακραίες και κρίσιμες.

Κάποιος τον είχε πνίξει τον Ζαν Αντουάν, κάποιος που ο σχεδιαστής εμπιστευόταν και που ενδεχομένως είχε κατέβει μαζί του εκείνο το μοιραίο βράδυ στο ακρογιάλι. Ποιος όμως; Είχαν εξεταστεί όλοι οι πιθανοί ύποπτοι, είχαν ελεγχθεί τα άλλοθι τους, τους είχαν φέρει σε αντιπαράθεση αλλά δεν προέκυπταν ενοχοποιητικά στοιχεία για κανέναν. Ο συνοδός του σχεδιαστή, ο Ιάσων, καθόταν όλο το βράδυ στο μπαράκι δίπλα στην πισίνα μαζί με τον λογιστή και την Πάμελα. Ο κηπουρός γλεντούσε με κάτι Φινλανδέζες. Ο αντίζηλος σχεδιαστής Φάκας ήταν -κατά μαρτυρία δεκάδων ανθρώπων - όλο το βράδυ σε ένα γνωστό γκέι μπαρ της περιοχής. Δεν προέκυπταν επιβαρυντικά στοιχεία για κανέναν...

Ο επιθεωρητής όμως - σαν εραστής της αστρολογίας που ήταν - είχε στη διάθεση του ένα μυστικό "όπλο", μια βοήθεια κυριολεκτικά "από τα αστέρια"!  Έτσι, άνοιξε το μπλοκάκι του στο οποίο ο βοηθός του είχε σημειώσει -κατά παραγγελία του Καλαχάνη- όλες τις ημερομηνίες γέννησης των υπόπτων. Πήγε στον υπολογιστή του και μπήκε σε ένα γνωστό αστρολογικό ιστότοπο όπου μπορούσες να καταστρώσεις δωρεάν όποιο ωροσκόπιο ήθελες. Πήρε ένα χαρτί και άρχισε να σημειώνει. Ο Ζαν Αντουάν ήταν Λέων με Σελήνη στον Σκορπιό. Κάπου είχε διαβάσει ότι είχε Ωροσκόπο Καρκίνο. Ο μόνιμος συνοδός του, ο Ιάσων ήταν Ζυγός με Σελήνη στον Αιγόκερο (κοντά έπεσα, σκέφτηκε ο Καλαχάνης). Ο Φάκας ήταν Ταύρος με Σελήνη στον Αιγόκερο. Ο Σαββίδης είχε Ήλιο στον Υδροχόο και Σελήνη στον Σκορπιό. Κοίταξε και την Αφροδίτη του, γιατί τον ενδιέφερε η Συναστρία του με τη Φαίδρα. Ήταν στον Υδροχόο. Η Φαίδρα είχε Ήλιο στον Ταύρο, Σελήνη στον Λέοντα και Αφροδίτη στον Ταύρο. Ο λογιστής ήταν Σκορπιός με Σελήνη στον Κριό. Ο μάγειρας ήταν Καρκίνος με Σελήνη στην Παρθένο. Ο αλλοδαπός κηπουρός ήταν Παρθένος με Σελήνη στον Τοξότη, αλλά και πάλι δεν μπορούσε να είναι σίγουρος γιατί το διαβατήριο του μπορούσε να είναι πλαστό.

Ένα σωρό στοιχεία σκέφτηκε ο επιθεωρητής και σωριάστηκε ξεφυσώντας στην πλάτη της μεγάλης δερμάτινης πολυθρόνας του. Ξαφνικά του ήρθε στο μυαλό μια εικόνα. Μία εφημερίδα κοινωνικού σχολιασμού είχε δημοσιεύσει πριν καιρό ένα αφιέρωμα στα μεγάλα πάρτι του παρελθόντος. Δεν την είχε πια αυτή την εφημερίδα αλλά υπήρχε η πιθανότητα να βρει τις σχετικές φωτογραφίες στο διαδίκτυο. "Γκουγκλάρισε" τις σχετικές λέξεις - κλειδιά και μετά από κάνα-δυο άσκοπες περιηγήσεις "τούκατσε" σε έναν ιστότοπο κοινωνικού σχολιασμού η φωτογραφία που τον ενδιέφερε! Την αποθήκευσε και μετά την άνοιξε μεγεθύνοντας την. Έδειχνε τον Ζαν Αντουάν, καμιά 35αριά χρονών τότε με έναν νεαρό που ο σχεδιαστής αγκάλιαζε από τη μέση. Κοίταξε προσεκτικά τον νεαρό. Κάτι του θύμιζε αυτό το λακκάκι στο πηγούνι, αυτά τα κάπως ψυχρά γαλανά μάτια. Μα βέβαια, αυτός είναι! Έχουν αλλάξει κάπως τα χαρακτηριστικά του αλλά είναι σίγουρα αυτός!

Ο επιθεωρητής ξανακοίταξε το μπλοκάκι του...Άρχισε να μελετάει προσεκτικά τη Συναστρία του Αντουάν με το συγκεκριμένο πρόσωπο..."Μα εδώ υπάρχουν ισχυρές αστρολογικές ενδείξεις..." μονολόγησε..."Να δεις που αυτός το έκανε!"

Πουλάάκηηηηης… φώναξε μακρόσυρτα στον αρχιφύλακα που ήταν στο διπλανό του γραφείο. Πήγαινε φέρε μου για συμπληρωματική ανάκριση τον..…είπε ο επιθεωρητής χτυπώντας πάνω στο γραφείο του το τσιγάρο που μόλις είχε βγάλει απ΄ το πακέτο του. Πάρε και τον Γεωργάτο μαζί σου. Λάβετε μέτρα!

Εσείς - μελετώντας προσεκτικά τα αστρολογικά στοιχεία των καλεσμένων και τη Συναστρία τους με τον Ζαν Αντουάν - ποιον πιστεύετε ότι θεώρησε υπ’ αριθμόν ένα ύποπτο ο Καλαχάνης και γιατί;

Θωμάς Γαζής

Σ.Σ. Το παρόν αστρολογικό - αστρονομικό ΚΟΥΙΖ είναι μέρος από το μεγάλο καλοκαιρινό αφιέρωμα που είχε γράψει ο Θωμάς Γαζής για το περιοδικό "Astra και Όραμα" τον Αύγουστο του 1999.
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
https://astro.forumgreek.com
 
ΑΣΤΡΟΛΟΓΙΚΟ - ΑΣΤΥΝΟΜΙΚΟ ΚΟΥΙΖ: "ΕΓΚΛΗΜΑ ΣΤΟ ΑΚΡΟΓΥΑΛΙ"
Επιστροφή στην κορυφή 
Σελίδα 1 από 1

Δικαιώματα σας στην κατηγορία αυτήΔεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης
ΣΥΓΧΡΟΝΗ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΑΣΤΡΟΛΟΓΙΑ :: ΓΕΓΟΝΟΤΑ :: ΑΣΤΡΟ-ΑΣΤΥΝΟΜΙΚΑ ΚΟΥΙΖ-
Μετάβαση σε: